Технічна характеристика КрАЗ-5233НЕ шифр Shrek-APC

KpA3-5233НЕ (шифр

«Shrek-APC»)

Маса спорядженого автомобіля, кг

16000

Повна маса автомобіля, кг

18000

-що припадає на передній міст

-що припадає на задній візок

7000

11000

Корисне навантаження, кг

2000

Загальна місткість при перевезенні людей на автомобілі

10 + 2

Максимальна швидкість руху, км/год, не менше:

85

Максимальний підйом, що долається автомобілем

30°

Контрольна витрата палива, л/100 км шляху, при русі з постійною швидкістю 60км/год

35

Мінімальний радіус повороту автомобіля по вісі сліду переднього зовнішнього (щодо центру повороту) колеса, м

13,0

Зовнішнійгабаритнийрадіусповоротуавтомобіляпо крайній зовнішній точці переднього бампера, найбільш віддаленій від центру повороту, м

13,5

Ширина коридору при повороті м: автомобіля із зовнішнім габаритним радіусом 13,5

4,3

Основні розміри автомобіля приведені на рисунку 1.

Блокування підвіски автомобіля при авіатранспортуванні КрАЗ-5233НЕ

Рисунок 1 – Основні розміри автомобіля КрАЗ-5233НЕ (шифр Shrek-APC)

Двигун

Тип і модель

ЯМЗ-238ДЕ,V-подібний, восьмициліндровий, чотиритактний, внутрішнього згорання, із за- йманням від стиснення, з газотурбінним наддуванням

Потужність двигуна, кВт (к.с.) 243 (330)

Робочий об'єм всіх циліндрів 14,86

Номінальна частота обертання колінчастого валу, об/хв 2100
Максимальний крутильний момент, Н·м (кгс·м) 1274 (130)

Система змащування двигуна Змішана – під тиском і розбризкуванням з охолоджуванням оливи в рідиннооливному теплообміннику

Система живлення повітрям Має два ступеня очищення і складається з батареї циклонів, повітряного фільтра, турбокомпресора, охолоджувача наддувного повітря, обладнана датчиком засміченості фільтру

Система живлення двигуна паливом

Примусова, складається з двох паливних баків, на лівому баку встановлений паливорозподільний кран

Система випуску газів Обладнана глушником і компенсатором
Система охолоджування Рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджуючої рідини. Радіатор трубчасто-стрічкового типу, обладнаний кожухом вентилятора і розширювальним бачком. На розширюва- льному бачку встановлена пробка з двома клапанами. Регулювання теплового режиму здійснюється автоматично за допомогою термостатів і фрикційної муфти приводу вентилятора автоматичного і примусового включення

Передпусковий підігрівач Типу DBW-300

Зчеплення ЯМЗ-183. Сухе, фрикційне, однодискове, з діафрагменною витяжною пружиною і накладками на безазбестовій основі

Коробка передач Механічна, дводіапазонна, з синхронізаторами на всіх передачах, окрім заднього ходу, з відбором потужності:-від шестерні відбору потужності основної коробки передач, не більш 29,4 кВт (40 к.с.);-віlвалу відбору потужності демультипликатора, не більш 73,6 кВт (100 к.с.)

Відбір потужності від коробки передач повинен узгоджуватися розробником додаткового облад- нання з Ярославським моторним заводом у кож- ному конкретному випадку

Роздавальна коробка Тривальна, двоступінчата. Конструкція коробки забезпечує можливість відбору потужності:
-від вала відбору потужності роздавальної коробки – 36,8 кВт (50 к.с.);
-від первинного валу роздавальної коробки: при русі – 132,4 кВт (180 к.с.); на стоянці – 243,0 кВт (330 к.с.)

Відбір потужності від роздавальної коробки і його величина повинні бути узгоджені розробником додаткового обладнання з ПАО «АвтоКрАЗ»

Карданна передача Відкритого типу, з трьома карданними валами
Ведучі мости Центральні, двоступінчасті, одношвидкісні, проміжний міст прохідного типу. Піввісь переднього моста має шарніри рівних кутових швидкостей. Параметри установки передніх коліс: сходження коліс від 0 до 2 мм

Рама Лонжерони з швелера, сполучені поперечинами. Спереду рами встановлений бампер і три шворні: центральний і бічні; ззаду:
-на автомобілі і шасі – тяговий крюк і два буфери;
-на сідельному тягачі – буксирна вилка

Передня підвіска Залежна, на двох напівеліптичних ресорах із дво- ма телескопічними амортизаторами

Задня підвіска Залежна, балансирна на двох напівеліптичних ресорах

Колеса Бездискові з розміром обода: 440-533

Кількість коліс, шт.:
запасне
4
2
Шини Широкопрофільні, з регульованим тиском, тип рисунка протектора – підвищеної прохідності: 525/70R21 (1285х530-533) моделі Бел-66А

Рульова колонка Складається з вала, кожуха, вала карданного і рульового колеса
Рульовий механізм з кульковою гайкою

Рульова передача: гвинт – кулькова гайка-рейка – шестерня. Передавальне число – 23,6

Рульовий підсилювач Напіввбудований, складається з осьового розподільника, силового циліндра, насоса, оливного бачка, трубопроводів і шлангів

Насос підсилювача Лопатевий, подвійної дії, правого обертання, з внутрішніми клапанами, що обмежують макси- мальний тиск і продуктивність

Рульовий привід Складається з сошки, подовжньої, поперечної рульової тяги і важелів
Робоча гальмова система Двоведуча, з роздільним пневматичним приводом на передній і окремо на проміжний і задній мости Гальмові механізми – колісні, барабанного типу, з внутрішніми колодками. Привід пневматичний, роздільний. Забезпечена можливістю приєднання гальмових систем причепів з одноведучим і двоведучим приводами

Гальмова система стоянки Трансмісійна, гальмовий механізм – барабанног типу з двома внутрішними колодками і механічним приводом, який встановлений на раздавальній коробці, та діє на привод мостів заднього візка

Запасна гальмова система Функції запасної гальмової системи виконують контури робочої гальмової системи

Допоміжна гальмова система

Дросельного типу, встановлена в системі випуску відпрацьованих газів, привід пневматичний

Система електрообладнання

Однопровідна, з номінальною напругою 24 В, постійного струму. Включає: генератор; регулятор напруги, стартер, дві акумуляторні батареї типу 6CT-190А, реле-регулятор, із встановленим фільтром радіоперешкод, звуковий сигнал, зовнішнє і внутрішнє освітлення, сигналізацію, комутаційну апаратуру

Електрообладнання передпускового підігрівача

Електродвигун насосного агрегату, електромагнітний клапан із нагрівачем палива, транзисторний комутатор і электроіскряна

свічка

Контрольно-вимірювальні прилади

Електронний спідометр, тахометр,

амперметр, манометр механічний для контролю тиску повіт- ря в пневмосистемі і

для контролю тиску повітря в шинах;покажчики: температури води, рівня палива і тиску оливи в двигуні; блоки контрольних і сигнальних ламп

Корпус броньований

П’ятистороннє (дах та вертикальні поверхні)

бронювання пасажирського відділу для захисту від бронебійно-запальних куль патрону 7,62x39 мм, у відповідності до стандарту STANAG 4569 рівень 2.

Автомобіль обладнаний:

- сидіннями для розміщення особового складу, розташованими вздовж за рухом автомобіля;

- кріпленнями для зброї;

- люком в верхній частині корпусу для установки озброєння;

- стрільницями для особового складу;

- протиковзким покриттям підлоги та на даху;

- стаціонарними сходинками на задній стінці кор- пусу

Таблиця 1

Індекси категорій швидкості і навантажень

Позначення шини

525/70R21

Індекс навантаження, кг

160

162

164

Індекси категорії швидкості, км/год

J

G

F

Тиск повітря в шинах, кПа (кгс/см2):

-номінальне

-мінімальне

540 (5,5)

100 (1,0)

560 (5,7)

100 (1,0)

590 (6,0)

100 (1,0)