Рульове управління КрАЗ-5233НЕ

Рульове управління призначене для забезпечення руху автомобіля в заданому напрямі.

До рульового управління (рисунок 34) відносяться: рульовий механізм 1 з розподільником рульового підсилювача, рульова колонка з валом і колесом, рульова тяга, циліндр гідравлічний 14, насос гідропідсилювача, бачок 6, трубопроводи і шланги.

Рульове управління КрАЗ-5233НЕ

Рисунок 34 – Рульове управління:

1-кронштейн кріплення рульового механізму; 2-рульовий механізм; 3-шланг нагні- тальної магістралі; 4-шланг живлячої магістралі; 5-шланг зливний; 6-оливний бачок; 7-вал карданний; 8-кронштейн кріплення рульової колонки; 9-рульове колесо; 10- замок вмикача стартера; 11-вал рульового управління з колонкой; 12-шланг безштокової порожнини; 13-шланг штокової порожнини; 14-циліндр гідравлічний; 15- передній міст; 16-насос; 17-повздовжня рульова тяга; 18-рульова сошка; 19-лівий лонжерон рами

Гвинт рульового механізму через вхідний вал розподільника рульового підсилювача сполучений з валом рульової колонки за допомогою карданного вала 7. Рульова сошка 18 закріплена на шліцьовому кінці вала рульового механізму і через повздовжню рульову тягу 17 з'єднується з двоплечим важелем поворотного кулака. Повздовжня рульова тяга забезпечує кінематичний зв'язок рульового приводу і при працюючому підсилювачі розвантажена від зусиль повороту керованих коліс.

Силовий циліндр рульового підсилювача встановлений на картері переднього моста і за допомогою пальця штока поршня сполучений з двоплечим важелем поворотного кулака, впливаючи на нього при повороті передніх коліс.