Гальмові системи КрАЗ-5233НЕ

Автомобіль обладнаний робочою гальмовою системою, що діє на гальмові механізми всіх коліс, запасною гальмовою системою, функцію якої виконують контури робочої гальмової системи, що працюють незалежно один від одного, гальмовою системою стоянки, що діє на колеса заднього і проміжного мостів, і допоміжною гальмовою системою, встановленою в системі випуску відпрацьованих газів.

Передбачено використання стислого повітря для приведення в дію додаткових споживачів.

Схема пневматичного приводу гальмової системи автомобіля наведена на рисунку 43.

Схема пневматичного обладнання автомобіля КрАЗ-5233НЕ

Рисунок 43 – Схема пневматичного обладнання автомобіля:

КВ1-КВ5-клапан контрольного виводу; КД1-КД3-клапан двомагістральний; КМ- компресор; КОБ-клапан обриву; КП1-клапан двоведучого приводу; КП2-клапан одноведучого приводу; КР1-КР2-кран роз'єднувальний; КТ1-КТ2-камера гальмова; КЧ-клапан чотириконтурний; МН-манометр двострілочний; ПЗ-протизамерзач; ПК- пневмоклапан моторного гальма; ПЭ1-ПЭ4-камери гальмові з пружинними енергоакумуляторами; РТС-регулятор гальмовних сил; РС1-РС3-ресивер; РУ-кран гальмовий зворотної дії; СК1-СК3-клапан зливу конденсату; СЦ-силовой циліндр; ТК-кран гальмовий двосекційний; УК-прискорювальний клапан; ЦЗ-циліндр заслінки; ЦС- циліндр зчеплення; ЕМК-клапан з електромагнітом; БК-блок клапанів; ВД- вологооливовідокремлювач; ГС1-головка сполучна автоматична; ГС2-головка сполучна автоматична; ГС1.2-головка сполучна тип «А»; ДД1-ДД4-датчик зниження тиску; ДТ-датчик сигналу гальмування